van Estelle-Betharram naar Bruges - Reisverslag uit Bruges-Capbis-Mifaget, Frankrijk van Rina Ingen - WaarBenJij.nu van Estelle-Betharram naar Bruges - Reisverslag uit Bruges-Capbis-Mifaget, Frankrijk van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

van Estelle-Betharram naar Bruges

Blijf op de hoogte en volg Rina

06 Mei 2017 | Frankrijk, Bruges-Capbis-Mifaget

Na het ontbijt in de bijgebouwen van de kerk nog even boodschappen doen voor onderweg. De wandeling begint achter de kerk. De weg gaat stijl omhoog langs kapellen, waar de lijdensweg van Jezus uitgebeeld wordt. Als we bovenkomen bij de kruisiging van Jezus lijkt het of we zelf de 'lijdensweg' hebben gelopen. Wat een klim!
Onderweg hebben we prachtige uitzichten op de Pyrenee

• 07 Mei 2017 - 14:27

Jos:

Hi Rina
    Ik ben blij dat alles naar wens verloopt en dat je zo aan het genieten bent! Tof! En ik lees je verslagen met plezier. Gr. Jos

• 07 Mei 2017 - 21:55

Rina:

Hoi Jos! Leuk dat je de verslagen leest. Het is idd heel leuk hier! Groetjes, Rina.