van Bruges naar Buzy - Reisverslag uit Buzy, Frankrijk van Rina Ingen - WaarBenJij.nu van Bruges naar Buzy - Reisverslag uit Buzy, Frankrijk van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

van Bruges naar Buzy

Blijf op de hoogte en volg Rina

07 Mei 2017 | Frankrijk, Buzy

Nadat we vanochtend ontbeten hadden, gingen we op pad. We wisten dat we aardig moesten stijgen en dalen. En dat hebben we geweten! Er was een stuk bij in het bos, wat maar bleef stijgen! Het was wel weer een prachtige tocht. En uiteindelijk zijn we op een camping terecht gekomen waar ook kleine blokhutten staan. De eigenaar heeft gezorgd dat we wat eten kregen. Hij kwam een dienblad vol brengen: vis met rijst en groente, fles wijn, yoghurt, sinaasappel en voor morgenochtend 3 stukken stokbrood met een potje zelfgemaakte jam, kaas en boter. We hebben het ons goed laten smaken!

• 07 Mei 2017 - 22:36

Kim:

Echt Frans. Mooi weer, prachtige omgeving en lekker eten. Klinkt super

• 08 Mei 2017 - 20:37

Rina Van Ingen:

Idd. Het is echt genieten!