Van Navarette naar Najera - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu Van Navarette naar Najera - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

Van Navarette naar Najera

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

23 Mei 2017 | Spanje, Nájera

Het landschap gaat langzaam over van wijngaarden van Rioja naar de graanvelden van de Alte Rioja. De wegen worden steeds breder en vlakker. We moeten nog wel wat klimmen en dalen, maar dat stelt niet veel meer voor. De temperatuur stijgt wel: 29 graden. Ik heb ontdekt dat het heerlijk is om mijn hoofddoek nat te maken. Een muziekje erbij (dankzij Jeroen en Frank) en lopen maar! Na 23 km komen we aan in Nájera. In de herberg is plaats voor 96 (!) mensen in één zaal. Voor de deur stroomt de rivier met aan de wal heerlijk gras en bomen. We drinken een wijntje en...vallen in slaap. Heerlijk na een dag wandelen. Even salade met brood gehaald en toe yoghurt met aardbeien.

• 25 Mei 2017 - 14:56

Rioja............wijn............. dat vinden jullie vast fijn!!

• 25 Mei 2017 - 23:00

Rina Van Ingen:

Wie dit ook geschreven mag hebben: Rioba wijn is geen straf voor ons.