Van Tardajos naar San Anton. - Reisverslag uit Tardajos, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu Van Tardajos naar San Anton. - Reisverslag uit Tardajos, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

Van Tardajos naar San Anton.

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

29 Mei 2017 | Spanje, Tardajos

Het is heerlijk wandelweer. Zo'n 24 graden. Het wandelen gaat aanzienlijk makkelijker dan gisteren. IKan geniet van de vlinders, die om me heen fladderen, de bloemen en de vogels, die voor me op het pad zitten en telkens weer een stukje voor me uit vliegen. De weg stijgt wat en als we over de top komen ontvouwt zich voor ons in de vallei Hontanas. Een schattig dorpje. We willen naar een albergue, die in de ruïne van een kerk is gevestigd: San Anton, maar we zijn laat en ze hebben maar 12 bedden. Als we er eindelijk om 5 uur aankomen, blijken er pas 4 mensen te zijn! Ongelofelijk, want het is een prachtige plek. Als je in de kerk staat, reizen de muren hoog op. De klok hangt er nog, de rozet is herkenbaar en veel ramen zijn nog in takt. Er zijn 3 hospitalers, die ons hartelijk ontvangen. 's avonds koken ze heerlijk voor ons en 'snel ochtendsnel krijgen we een lekker ontbijt. Er is alleen geen elektriciteit en warm water. Maar dat nemen we op de koop toe.

• 01 Juni 2017 - 20:29

Gert Pot:

Weer een ervaring met een goud randje

• 02 Juni 2017 - 00:20

Rina Van Ingen:

Och, het was zó indrukwekkend!