Van Astorga naar Santa Catalina de Somoza - Reisverslag uit Santa Catalina de Somoza, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu Van Astorga naar Santa Catalina de Somoza - Reisverslag uit Santa Catalina de Somoza, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

Van Astorga naar Santa Catalina de Somoza

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

09 Juni 2017 | Spanje, Santa Catalina de Somoza

Gisteravond wilde ik naar bed, maar wist niet meer waar ik sliep. De albergue heeft 146 bedden verdeeld over vele kamers. Ik ben wel 5 keer het trappenhuis op en neer gelopen, voordat ik ontdekte dat je via een lange gang in het andere gedeelte kon komen, waar ook nog kamers zijn. Onze schoenen stonden op de trap en daar herkende ik het gelukkig aan. Vanochtend hebben we Astorga bekeken en zijn naar het bisschoppelijk paleis van Gaudi geweest. Prachtig!
Ulrike ging om half 3 met de bus naar Santiago de Compostela en wij besloten nog een stukje verder te lopen tot Santa Catalina.

  • 11 Juni 2017 - 10:54

    Texel Dames:

    Goedemorgen Rina,
    Gistermiddag sloot Jiske ook aan, nu met z'n zessen.
    Gisteren zo'n 10 km (klopt, stelt niks voor ;-) gelopen naar het strand. Uiteraard een koude Skuumkoppe geproefd. 's Avonds weer eens ouderwets geBBQ waarbij Jose de vleesvork zwaaide. Ondertussen plakten Sandra en Aarieke de foto's van ons vorige weekend in , zorgvuldig bijsnijdend en ccombinerend. Erg leuk! Wendy, Jiske en ik schaaltjes gevuld enspiesjss gemaakt.
    En ondertussen vragen we ons af hoe het met jou gaat en bekijken we je mooie foto's. Volgend jaar weer met z'n zevenen!
    Fijne reis!
    Groetjes van ons allemaal

  • 12 Juni 2017 - 08:01

    Rina Van Ingen:

    Nou, we hebben een Amstel Radler met pulpo (octopus) genomen op jullie gezondheid! Eerlijk gezegd had ik liever bij jullie bbq aangeschoven. .... Al die tentakels die je aanstaren! Jakkie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Je kunt hier mijn wandeling volgen van Lourdes naar Santiago de Compostela.

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 16679

Voorgaande reizen:

03 Mei 2017 - 03 Juli 2017

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: