nog even oefenen...... - Reisverslag uit Nieuwendam, Nederland van Rina Ingen - WaarBenJij.nu nog even oefenen...... - Reisverslag uit Nieuwendam, Nederland van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

nog even oefenen......

Blijf op de hoogte en volg Rina

24 April 2017 | Nederland, Nieuwendam

Het is bijna zover! Over ruim een week vertrek ik met Frieda naar Lourdes voor de 'grote' reis. Vandaag nog even getraind: met volle bepakking 23 km. gelopen. Over het platte Nederlandse land lukt dat prima. Ben benieuwd hoe dat in Frankrijk en Spanje zal gaan.

  • 25 April 2017 - 08:31

    Yvonne Maij:

    Hoi Rina,

    Maar natuurlijk wil jou graag kunnen volgen tijdens deze mooie uitdaging.
    Ik ben nu al steeds in mijn hoofd aan het nadenken over jou reis en wat voor uitdagingen er allemaal op je pad zullen gaan komen. De emoties en gevoelens die ongetwijfeld los zullen gaan komen wannneer je straks helemaal op jezelf bent aangewezen.
    Maar ik weet zeker dat jij heel wat zou kunnen doorstaan, dus heb er tevens alle vetrouwen in en Rina onthoud 1 ding. JE HEBT ALTIJD EEN KEUZE EN DAARDOOR IS ER OOK ALTIJD WEER EEN WEG TERUG!!!
    Mocht het zo zijn dat je de reis voor tijdig zou moeten afhaken, dan is dat zeker geen gezichtsverlies maar ben je doodgewoon weer een ervaring rijker geworden.
    Ik wens je heel veel succes en vele mooie momenten toe, die je dan weer kunt opslaan in je toch al rijke geest in het vakje MIJN MOOIE HERINNERINGEN!
    Liefs en dikke knuffel van vuile zus Yvonne

  • 25 April 2017 - 09:25

    Stephanie Kroon:

    Hey Rina,
    Via deze weg wens ik je heel veel plezier en succes! Ik ga je zeker volgen al is het maar om mams op de hoogte houden! Ik hoop dat t een mooie reis wordt! Liefs Steph

  • 25 April 2017 - 11:50

    Ad Lebeau:

    Hallo Rina, mooie plek om te beginnen, zelf heel dikwijls met mijn vrouw op bedevaart geweest. Hoop volgend jaar tijdens mijn camino, als ik in Le Reole ben, ff met de trein daar weer naar toe te gaan, helaas is mijn vrouw in 2014 overleden dus zal het voor mij een extra lading hebben. Goede camino en geniet.

  • 25 April 2017 - 12:53

    Gert Pot:

    Hoi Rina,

    Waar zijn jullie op 3 mei in de avond, misschien leuk om elkaar te ontmoeten in Lourdes.
    We kennen elkaar van het Camino café in Amsterdam.
    Bon Camino

    Gr gert

  • 25 April 2017 - 20:50

    Ans:

    Ik ga je graag volgen; deze route wil ik volgend jaar gaan lopen. Dus alle ervaringen zijn nuttig! Veel succes!

  • 26 April 2017 - 23:19

    Rina Van Ingen:

    @ Gert: ik heb je een mail gestuurd.....

  • 27 April 2017 - 15:06

    Maria Franssen:

    Ben heel benieuwd naar je ervaringen. Beun Camino. Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Je kunt hier mijn wandeling volgen van Lourdes naar Santiago de Compostela.

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 16672

Voorgaande reizen:

03 Mei 2017 - 03 Juli 2017

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: