Van La Virgen del Camino naar Villavante - Reisverslag uit Villavante, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu Van La Virgen del Camino naar Villavante - Reisverslag uit Villavante, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

Van La Virgen del Camino naar Villavante

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

06 Juni 2017 | Spanje, Villavante

We nemen de alternatieve route, want we hebben geen zin om langs de snelweg te lopen. Onze weg gaat helaas ook over asfalt, maar de stad laten we gelukkig achter ons.In het eerste dorp drinken we koffie. Daarna gaat Frieda vooruit. Bij het volgende dorp gaan Ulrike en ik bij de bar koffie drinken, maar geen Frieda.... blijkbaar loopt ze lekker en is ze doorgelopen. We blijven over asfalt lopen. Als ik wat foto's maak, verlies ik ook Ulrike uit het oog. Aan de horizon zie ik nog steeds de bergen. Wanneer zullen we daar eindelijk komen? De wegen blijven lang en kaarsrecht. Dan gaat het asfalt over in een grindpad. Dat loopt beter!
Na een uur of 5 kom ik in Villavante aan. En wie zitten daar op het terras van de Albergue? Juist: Frieda en Ulrike. Ze zaten er al een uur! Frieda had 2x op ons gewachte onderweg. Maar het duurde zó lang. De bar waar Ulrike en ik wat gedronken hadden, lag iets van de Camino af, waardoor we Frieda waarschijnlijk gemist hadden. We besloten maar bij de albergue in te checken. Het ziet er gezellig uit.

  • 07 Juni 2017 - 19:17

    Kim :

    Dat is een mooie weg, hoor. Je wordt een beetje verwend, geloof ik

  • 07 Juni 2017 - 19:17

    Kim :

    Dat is een mooie weg, hoor. Je wordt een beetje verwend, geloof ik

  • 07 Juni 2017 - 19:18

    Kim :

    Dat is een mooie weg, hoor. Je wordt een beetje verwend, geloof ik

  • 07 Juni 2017 - 19:18

    Kim :

    Dat is een mooie weg, hoor. Je wordt een beetje verwend, geloof ik

  • 07 Juni 2017 - 19:18

    Kim :

    Dat is een mooie weg, hoor. Je wordt een beetje verwend, geloof ik

  • 07 Juni 2017 - 19:19

    Kim :

    Dat is een mooie weg, hoor. Je wordt een beetje verwend, geloof ik

  • 07 Juni 2017 - 19:23

    Kim:

    Goede verbinding hier. En dan vergeet ie ook nog de helft te plaatsen. Je hebt wel lekker veel reacties meteen. Wij zitten met een cocktail aan het zwembad. Over verwend gesproken

  • 07 Juni 2017 - 21:09

    Jos:

    Hi Rina. Jullie schieten aardig op. Mooi dat jullie zo met zn drieën samen optrekken en dat je ook nog gewoon hele stukken alleen kan lopen. En aan het eind vd dag gezellig op het terras. Rina, ik proost op jou en alle andere wandelaars die je onderweg bent tegengekomen. X jos

  • 07 Juni 2017 - 23:17

    Frieda:

    Kim 6 x is wel een beetje teveel van het goede.

  • 07 Juni 2017 - 23:33

    Rina Van Ingen:

    Nou Jos, als je moet proosten op iedereen die we tegenkomen, mag je wel een wijnkelder aanleggen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Je kunt hier mijn wandeling volgen van Lourdes naar Santiago de Compostela.

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 16678

Voorgaande reizen:

03 Mei 2017 - 03 Juli 2017

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: