Van Villavante naar Astorga. - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu Van Villavante naar Astorga. - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

Van Villavante naar Astorga.

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

07 Juni 2017 | Spanje, Astorga

We zijn weer eens de laatsten die vertrekken. Met z'n drieën gaan we op pad. Al snel ben ik Ulrike en Frieda kwijt. Ik mis een afslag en loop rondjes door het dorp. Uiteindelijk vind ik de route en loop hem terug. In de hoop hen te vinden. Bij de middeleeuwse brug begint mijn maag wel erg te knorren en besluit wat te gaan eten. Ik kan ze zo aan zien komen. En , ja hoor! Na een poosje komen ze eraan. Ze hadden weer een half uur op me gewacht. We spreken af dat we elkaar in Astorga zien. Ieder loopt zijn eigen camino. Het is een prachtig glooiende weg en de temperatuur is lekker met een aangenaam windje.Halverwege op de berg is een donativo. Ik ga lekker in de hangmat liggen, drink een kop koffie en eet een stuk watermeloen. Al snel zie ik Astoegang liggen. Via een omweg bereik ik de auberge, waar we afgesproken hadden. Frieda en Ulrike waren er al een uur! Frieda had alvast een bed voor me gereserveerd, want hij was bijna vol. 's Avonds op hete balkon van de herberg gegeten.

  • 07 Juni 2017 - 23:58

    Marja:

    Oeps..... niet spannend, zo alleen op pad? Of hebben jullie hier bewust voor gekozen? Groetjes!!

  • 08 Juni 2017 - 06:45

    Rina Van Ingen:

    Ja, Frieda en Ulrike lopen veel sneller, want ik maak steeds foto's.

  • 08 Juni 2017 - 21:51

    Jos:

    Hi Rina,
    Je loopt je eigen tempo, maakt mooie foto's, geniet van alles om je heen en wat je op je pad tegenkomt. Maar wel lief van de wandelmeiden dat zij n slaaplek voor je geregeld hebben. Zo helpen jullie elkaar naar de finish.

  • 09 Juni 2017 - 15:48

    Annette Cieraad :

    Hi Rina en Frieda,

    wat geweldig hoe het jullie vergaat. Als er maar wijn is aan het eind van de dag! Gezelligheid!

    Super zo stoer als jullie aan de wandel zijn! Prachtige plaatjes.

    een hartelijke groet van je amsterdamse wandelmaatje uit DE groep.

    @nnette

  • 09 Juni 2017 - 18:00

    Texel Dames:

    Hi Rientje,
    Leuk om je verslagen te lezen. Watermeloen hebben wij (Texel dames) hier ook. Geen reden om ons alleen achter te laten bij ons 25 jaar jubileum. Hihi
    Bij aankomst een kop koffie drinken, dat kwam ons natuurlijk bekend voor. Hoe gaat het met de voetjes? Liggen jullie nog op schema?
    Wendy, Jose en ik zitten hier heerlijk met een Texels biertje in de zon te wachten op Aarieke en Sandra. Morgen komt Jis. We sturen je foto's.

    Geniet er nog van!
    Groetjes van ons allemaal XXXXXX



  • 10 Juni 2017 - 05:17

    Rina Van Ingen:

    De voetjes houden het goed. Ik ben heel blij met ze! We hebben niet echt een schema, maar verwachten wel eind juni terug te zijn. Ik duim voor goed weer op Texel. Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Je kunt hier mijn wandeling volgen van Lourdes naar Santiago de Compostela.

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 16695

Voorgaande reizen:

03 Mei 2017 - 03 Juli 2017

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: