Van Arre naar Uterga - Reisverslag uit Uterga, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu Van Arre naar Uterga - Reisverslag uit Uterga, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

Van Arre naar Uterga

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

18 Mei 2017 | Spanje, Uterga

Als we in Pamplona aankomen, begint het te regenen. We doen onze cape aan en genieten van de mooie stad. Het gaat steeds harder regenen. We vinden Een bushokje om ons brood te eten en de camaches om te doen. We lopen de stad uit in de stromende regen. Ondanks dat geniet ik enorm. Ik ben blij met mijn cape, steken, camaches, muziek en...het landschap.Later in de middag worde het gelukkig droog.

  • 20 Mei 2017 - 09:19

    Kim En Wesley:

    Lekker weertje, zeg.... Gelukkig waren jullie er goed op gekleed. Gisteren is de regen naar ons toe gewaaid.

  • 20 Mei 2017 - 22:12

    Jacobus:

    Zo Pelgrimeuses wat zijn jullie al een heerlijk eind op weg. gelukkig geen berichten over wezenlijke (lichamelijke) ongemakken maar dat is gezien de uitstekende voorbereiding en de zegen van de Heilige maagd van Lourdes ook haast onmogelijk. Was wel benieuwd hoe jullie ervaring in Lourdes is geweest en de tocht vandaar naar SJGPP. Dat verhaal hoor ik nog wel een keer. Voor nu een Bon Camino.

  • 20 Mei 2017 - 22:50

    Rina Van Ingen:

    @Kim en Wes : wij zorgen hier vandaan altijd voor het heerlijke weer in Nederland. We hebben nu alweer 2 dagen schitterend weer. We blazen het jullie kant uit!
    @jacobus: je kan op dit Blog ook de ervaringen vanaf Lourdes lezen....

  • 20 Mei 2017 - 23:18

    Gert Pot:

    Dames,

    Het was me een waar genoegen om jullie te ontmoeten op de Camino.
    Mijn pad naar Pamplona duurde langer dan ik gedacht had. Uiteindelijk om 20.15 toch nog een hotel gevonden, lange wandeldag.
    Frieda ik hoop dat de poncho jou een beetje droog heeft gehouden.
    Die van jou is inmiddels weer helemaal droog!
    Veel plezier verder, blijf jullie volgen!

  • 20 Mei 2017 - 23:57

    Rina Van Ingen:

    Ja, het zal wel lekker glibberig zijn geweest op de weg naar Pamplona Onze afdaling ging trouwens supergoed. Frieda was erg blij met je poncho. Vooral omdat haar mouwen niet meer nat werden. Gelukkig hebben we hem tot nu toe niet meer nodig gehad.

  • 22 Mei 2017 - 22:38

    Frieda Meijer:

    Hoi Gert ik heb bedacht om de poncho mezelf maar toe te eigenen, het is een superding en we regelen het wel bij cafè Batavia. Groetjes Frieda

  • 22 Mei 2017 - 22:38

    Frieda Meijer:

    Hoi Gert ik heb bedacht om de poncho mezelf maar toe te eigenen, het is een superding en we regelen het wel bij cafè Batavia. Groetjes Frieda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Je kunt hier mijn wandeling volgen van Lourdes naar Santiago de Compostela.

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 16706

Voorgaande reizen:

03 Mei 2017 - 03 Juli 2017

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: