Op weg naar Santiago de Compostela - Reisverslagen van Rina van Ingen - WaarBenJij.nu Op weg naar Santiago de Compostela - Reisverslagen van Rina van Ingen - WaarBenJij.nu

Op weg naar Santiago de Compostela

Ik wandel nu bijna 2 jaar elke week met Frieda. Zij had het plan om naar Santiago de Compostela te gaan lopen en had zich ingeschreven bij het Genootschap van Sint Jacob. Toen er in november 2016 een bijeenkomst was gepland, vroeg ze of ik meeging. Ik had al bedacht dat het mij ook wel wat leek, maar na deze bijeenkomst was ik verkocht! Ik wilde de tocht ook lopen. We besloten in ieder geval samen te starten in het voorjaar. En nu is het bijna zover: 3 mei vertrekken we met de trein naar Lourdes en zullen tot St. Jean Pied de Port samen lopen.

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2017

Santiago en A Coruña

20 Juni 2017

Van Pedrouzo naar Santiago de Compostela

19 Juni 2017

Van Ribadiso de Baixo naar Pedrouzo

18 Juni 2017

Van Gonzar naar Ribadiso de Baixo

16 Juni 2017

Van Vega del Valcare naar Gonzar
Rina

Je kunt hier mijn wandeling volgen van Lourdes naar Santiago de Compostela.

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16714

Voorgaande reizen:

03 Mei 2017 - 03 Juli 2017

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: