Van Belorado naar San Juan de Ortega - Reisverslag uit San Juan de Ortega, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu Van Belorado naar San Juan de Ortega - Reisverslag uit San Juan de Ortega, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

Van Belorado naar San Juan de Ortega

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

26 Mei 2017 | Spanje, San Juan de Ortega

We hebben geen ontbijt besteld. Na een kop koffie wandelen we naar het volgende dorp. Daar eten we brood met chorizo, die we nog over hadden van gisteren. Het landschap is een stuk vriendelijker dan gisteren. We lopen verder van de snelweg en kijken uit over de verschillende velden. Nooit geweten dat er zoveel verschillende kleuren groen bestaan. Na een behoorlijke klim gaan we het bos in. Het ruikt er naar dennebomen, prachtige bloemen en vlinders vliegen met ons mee. We horen niets anders dan vogels en onze voetstappen. Hallerwegen hete bos staat een vrouw met een stalletje. Je pakt wat je wilt en geeft wat je kan missen. Geweledig!

• 26 Mei 2017 - 21:23

Gert Pot:

Toch niet al te zuinig hé?

• 26 Mei 2017 - 21:40

Rina Van Ingen:

???????

• 26 Mei 2017 - 22:50

Jeroen:

Wat leuk van dat stalletje!

• 27 Mei 2017 - 05:31

Rina Van Ingen:

Ja, Jeroen. Het is hier een eldorado voor jou. Vaak mag je geven wat je kan missen (ook voor overnachtingen). Ik zou, als ik jou was) maar meteen een vlucht naar Santiago boeken.