Van San Juan de Ortega over Burgos naar Tarjados - Reisverslag uit Tardajos, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu Van San Juan de Ortega over Burgos naar Tarjados - Reisverslag uit Tardajos, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

Van San Juan de Ortega over Burgos naar Tarjados

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

28 Mei 2017 | Spanje, Tardajos

Ik was gisteravond zó moe, dat ik meteen ben gaan slapen. We hadden 30 km gelopen bij 31graden. Toen we in Burgos aankwamen, waren alle herbergen vol. Er is een festival in de stad! Gelukkig kunnen we op een camping terecht. We bestellen een taxi en kunnen in een container slapen met 24 man. Lekker knus!
Vanochtend een rondje door Burgos gelopen en een begin gemaakt met de Meseta (een eindeloze vlakte van 180 km). De komende 5 dagen zullen we door deze desolate vlakte moeten lopen. Ik heb me hierop voorbereid met mijn muziek. Het lopen viel vandaag wat zwaar en we besloten na 15 km in Tardajos te blijven. Ulrike (een duitse vrouw, die we regelmatig ontmoeten ) is hier ook. En later op de dag kwamen we Sue weer tegen. Sue hadden we 10 dagen geleden voor het laatst gezien.....Met z'n vieren hebben we gegeten. Was heel gezellig.

  • 29 Mei 2017 - 14:15

    Maria Franssen:

    Soms zijn er ook meevallers, bv Spanjaarden die ergens staan met fruit, noten of drinken. Je maakt een praatje en opgefrist kun je weer verder. Buen Camino

  • 29 Mei 2017 - 19:56

    Gert Pot:

    Hoi dames,

    Jammer dat jullie Burgos niet wat verder bekeken hebben, mooie stad, mooiste gerestaureerde kathedraal van Spanje!
    Ik hoop dat jullie de Meseta overleven bij deze temperaturen!

  • 31 Mei 2017 - 23:01

    Rina Van Ingen:

    We hebben heerlijk ontbeten met uitzicht op de kathedraal! En de meseta gaan we zeker overleven. Vandaag 24 en morgen 26 graden....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Je kunt hier mijn wandeling volgen van Lourdes naar Santiago de Compostela.

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 16722

Voorgaande reizen:

03 Mei 2017 - 03 Juli 2017

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: