Van Viena naar Navarette - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu Van Viena naar Navarette - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

Van Viena naar Navarette

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

22 Mei 2017 | Spanje, Navarrete

Vandaag heerlijk gewandeld. Eerst nog een stuk langs de wijngaarden gewandeld en na 9 km lag Logrono aan onze voeten. We hadden nog niet gegeten. Dus was de eerste leuke bar voor ons: koffie met tapas! Als we de stad uitlopen , wandelen we door een enorm groot en prachtig park met een meer. De temperatuur stijgt langzamerhand, maar ik heb gemerkt dat het ontzettend helpt om bij elke fontein de buff (een soort hoofddoek) nat te maken en nat op je hoofd te zetten. Rond 4 uur komen we aan in Navarette, waar we een plek vinden in de municipal herberg. Om de hoek is de kerk met plein en..... tapasbar. Dus als diner: wederom tapas. (vinden we niet erg, hoor)

• 23 Mei 2017 - 19:38

Erik:

Gaat goed zeg, Rina. Jullie schieten al flink op. Leuk om je te kunnen volgen. Groeten van Erik, Mariëlle en Jurriaan.

• 24 Mei 2017 - 18:43

Rina Van Ingen:

We zijn al bijna op de helft! Nog 560 km te gaan. We slapen vannacht in de kerk van Grõnon. Vanavond samen eten
    Morgen ontbijt en samen in gebed (!)