Van Ribadiso de Baixo naar Pedrouzo - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu Van Ribadiso de Baixo naar Pedrouzo - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

Van Ribadiso de Baixo naar Pedrouzo

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

19 Juni 2017 | Spanje, Pedrouzo

We starten met 2 heerlijke café con leche en ons eigen brood met kaas. Dat kan allemaal in Spanje! Dan gaan we op pad. Al snel ben ik Frieda weer kwijt.James loopt op mij in en we lopen samen over de veldwegen en door de bossen. Aangenaam gezelschap: 22 jaar oud, volwassen voor zijn leeftijd en verliefd op een Duits meisje....Zó leuk! Het is vandaag bewolkt èn warm. 32 graden.
Op een terras zit Hun. Hij weeTot me te vertellen dat Frieda net 20 minuten geleden vertrokken is en door wide lopen. Volgens mij is er na Pedrouzo geen albergue meer. Ik besluit in Pedrouzo te blijven. Ik hoop vanavond iets vanders haar te horen.

  • 19 Juni 2017 - 19:33

    Maria Franssen:

    Spannend, morgen de laatste wandeldag voor de aankomst. Ben benieuwd hoe je dat ervaart.
    Voor morgen; buen camino!

  • 19 Juni 2017 - 20:28

    Jos:

    Hi Rina. Succes op je laatste wandel dag en dan eindelijk zonder bepakking je eindbestemming bewonderen.

  • 20 Juni 2017 - 00:22

    Josje:

    laatste wandeldag alweer?! Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt! geniet nog even van de laatste kilometers! Dikke kus!

  • 20 Juni 2017 - 17:46

    Ruth:

    Hoi Rina,

    Sterkte met de laatste loodjes!

    Hartelijke groet,
    Ruth

  • 21 Juni 2017 - 23:03

    Rina Van Ingen:

    Dank jullie voor de goede wensen. Gaat zeker lukken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Je kunt hier mijn wandeling volgen van Lourdes naar Santiago de Compostela.

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 16708

Voorgaande reizen:

03 Mei 2017 - 03 Juli 2017

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: