Van Epinal naar Larassuaña - Reisverslag uit Larrasoaña, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu Van Epinal naar Larassuaña - Reisverslag uit Larrasoaña, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

Van Epinal naar Larassuaña

Door: Rina van Ingen

Blijf op de hoogte en volg Rina

16 Mei 2017 | Spanje, Larrasoaña

Het wandelen gaat ons steeds makkelijker af. Een afdaling waar we voor gewaarschuwd waren, liepen we zonder problemen. We lopen nog steeds in de Pyreneeën, maar de hellingen zijn minder steil. Wel hele mooie wegen. Door bos en langs weidevelden. We slapen dit keer in een refugio op een zaal met 24 (!) bedden. Het is een heerlijk 'snurk'koor! Welterusten!

  • 16 Mei 2017 - 23:36

    Kim:

    Fijn dat het zo voorspoedig en makkelijk gaat. Succes met slapen vannacht.

  • 17 Mei 2017 - 20:48

    Rina Van Ingen:

    Is goed gelukt, hoor! Ik lag alleen boven in het stapelbed en schrok een paar keer wakker, omdat ik dacht dat ik eruit zou vallen

  • 17 Mei 2017 - 23:29

    Marja:

    Ik.ken dat,vaak meerstemmig!en..... om de beurt.

  • 19 Mei 2017 - 23:44

    Rina Van Ingen:

    Het is echt heel grappig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Je kunt hier mijn wandeling volgen van Lourdes naar Santiago de Compostela.

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 16720

Voorgaande reizen:

03 Mei 2017 - 03 Juli 2017

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: