Van Villafranca del Bierzo naar Vega del Valcarce - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu Van Villafranca del Bierzo naar Vega del Valcarce - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van Rina Ingen - WaarBenJij.nu

Van Villafranca del Bierzo naar Vega del Valcarce

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

12 Juni 2017 | Spanje, Vega de Valcarce

Villafranca is een schattig plaatsje in een smal dal. We lopen over een prachtige brug, waar ik wat foto's maak. Weer ben ik Frieda kwijt.Ik zal haar de hele dag niet meer zien. Ik loop de berg op en heb prachtige uitzichten over de dalen en het stadje. Bovenop de berg is mijn water bijna op. Ik besluit naar een albergue te gaan en meteen een kop koffie te drinken. Een klein gehucht met schattige huizen en een mooi kerkhof. Ik ben nu wel van de route. Met een omweg loop ik naar beneden. Wat een rust in de bergen! Ècht genieten!
In het dal is het warm. Ik kom door een paar plaatsjes en besluit bij de municipal te overnachten. De temperatuur is ondraaglijk. 's Avonds heb ik contact met Frieda. Ze zit 2 uur verder. We spreken af dat ik morgen om 6 uur vertrek om haar in te halen.

  • 13 Juni 2017 - 20:59

    Jos:

    Hi Rina. Ik las dat je ff geen internet had, toevallig was ik ook n paar dagen offlne. Ik heb al je verslagen gelezen en ben weer helemaal bij. Ik hoop dat je morgen Frida weer ontmoet en dat je weer samen met haar op pad kan. X jos

  • 13 Juni 2017 - 21:02

    Gert Pot:

    Toch weer een bijzondere ervaring zo in je eentje dolend door de bergen, succes verder

  • 13 Juni 2017 - 21:39

    Rina Van Ingen:

    Het verloren schaap is weer terecht, hoor! Vanmiddag liepen we elkaar in een winkel tegen het lijf(!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Je kunt hier mijn wandeling volgen van Lourdes naar Santiago de Compostela.

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 16710

Voorgaande reizen:

03 Mei 2017 - 03 Juli 2017

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: